DOPRAVA A PLATBA
Způsob úhrady
Zboží je možné uhradit poukázáním kupní ceny na účet dodavatele s příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje.
Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní ceny.
Způsob vyplnění objednávky - Nákup bez registrace
Zákazník do nadepsaných kolonek vyplní správně a pravdivě všechny potřebné údaje (jméno, příjmení, e-mail, ulici a číslo popisné, město, PSČ, telefonní číslo), dále způsob dopravy a způsob platby. Údaje označené * jsou povinné a nelze bez jejich vyplnění pokračovat dále.
Pro úspěšné dokončení objednávky zákazník zaškrtnu pole "Souhlasím se zpracováním osobních údajů" a "Souhlas s obchodními podmínkami". Bez souhlasu se zpracováním osobních údajů a obchodními podmínkami není možné objednávku dokončit.
Kliknutím pole "Dokončit objednávku“ je objednávka dokončena.
Zrušení objednávky
Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Důvodem může být nedostupnost u výrobce, nebo zrušení výroby apod.
Odběr a převzetí zboží
Vybrané zboží je možné zaslat přepravní službou , autem dodavatele nebo odebrat osobně v provozovně e-shopu na adrese: U Zámku 744/8, 700 30 Ostrava.
Zaslání přepravní službou
Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám v nákupním košíku, aktuální ceník je uveden na stránkách v sekci Doprava. Zboží je považováno za dodané doručením na adresu uvedenou v objednávce zákazníka.
Převzetí zboží
Zákazník je povinen prohlédnout si a zkontrolovat zboží bezprostředně při jeho přebírání za přítomnosti přepravce. V případě poškození zboží je nutné vyhotovit záznam o poškození zásilky a tuto skutečnost nechat přepravcem potvrdit. Na základě vyhotoveného záznamu bude dále postupováno a zákazníkovi bude provedena oprava zboží, případně výměna při velkém poškození zboží. O poškození zboží přepravní službou nás prosím informujte na adrese info@kvalitni-kamna.cz (dále jen jako e-mail prodávajícího). Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Podmínky převzetí zboží včetně odpovědnostních vztahů se liší v závislosti na zvoleném dopravci. Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.
Autem dodavatele
Platí jako u zaslání přepravní službou
Osobní odběr
Vybrané zboží je možné odebrat osobně v provozovně e-shopu na adrese: U Zámku 744/8, 700 30 Ostrava